UWAGA!!! INFORMACJA O SKŁADANIU WNIOSKU O WYPŁATĘ DODATKU OSŁONOWEGO
Informacja o składaniu wniosków o wypłatę dodatku osłonowego
Wnioski o wypłatę dodatku osłonowego będą przyjmowane w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dąbrowie Chełmińskiej.
Można je także składać elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP.
Na stronie internetowej Ministerstwa Klimatu i Środowiska znajduje się wniosek o dodatek osłonowy do pobrania oraz wskazówki jak należy go uzupełnić:
https://www.gov.pl/web/klimat/dodatek-oslonowy
Wniosek i klauzula informacyjna ROD w formacie pdf:
Wniosek o wypłatę dodatku osłonowego
Klauzula informacyjna RODO do wniosku o wypłatę dodatku osłonowego
UWAGA!!!
Dodatek osłonowy o podwyższonej wartości przysługuje wnioskodawcy, który złożył deklarację dotyczącą źródeł ciepła i źródeł spalania paliw oraz uzyskał już wpis swojego źródła ogrzewania do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB).
Złożenie deklaracji nie jest tożsame z wpisaniem do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.
W celu złożenia deklaracji dotyczącej źródeł ciepła i źródeł spalania paliw należy zgłosić się
do Urzędu Gminy Dąbrowa Chełmińska, pok. nr 13. Informację można uzyskać pod numerem
tel. 52 38-16-005 w. 55 oraz adresem e-mail: srodowisko@dabrowachelminska.lo.pl
Druki deklaracji znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Dąbrowa Chełmińska: http://bip.dabrowachelminska.lo.pl/?cid=459
Można je pobrać również w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dąbrowie Chełmińskiej oraz w Urzędzie Gminy Dąbrowa Chełmińska.