Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

UWAGA!!! INFORMACJA O SKŁADANIU WNIOSKU O WYPŁATĘ DODATKU OSŁONOWEGO

Utworzono dnia 05.01.2022

Informacja o składaniu wniosków o wypłatę dodatku osłonowego

 

Wnioski o wypłatę dodatku osłonowego będą przyjmowane w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dąbrowie Chełmińskiej.
Można je także składać elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP.

 

Na stronie internetowej Ministerstwa Klimatu i Środowiska znajduje się wniosek o dodatek osłonowy do pobrania oraz wskazówki jak należy go uzupełnić:

https://www.gov.pl/web/klimat/dodatek-oslonowy
 

Wniosek i klauzula informacyjna ROD w formacie pdf:

Wniosek o wypłatę dodatku osłonowego

Klauzula informacyjna RODO do wniosku o wypłatę dodatku osłonowego

 

UWAGA!!!
 

Dodatek osłonowy o podwyższonej wartości przysługuje wnioskodawcy, który złożył deklarację dotyczącą źródeł ciepła i źródeł spalania paliw oraz uzyskał już wpis swojego źródła ogrzewania do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB).

Złożenie deklaracji nie jest tożsame z wpisaniem do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.

W celu złożenia deklaracji dotyczącej źródeł ciepła i źródeł spalania paliw należy zgłosić się
do Urzędu Gminy Dąbrowa Chełmińska, pok. nr 13. Informację można uzyskać pod numerem
tel. 52 38-16-005 w. 55 oraz adresem e-mail: 
srodowisko@dabrowachelminska.lo.pl

 

Druki deklaracji znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Dąbrowa Chełmińska: http://bip.dabrowachelminska.lo.pl/?cid=459

Można je pobrać również w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dąbrowie Chełmińskiej oraz w Urzędzie Gminy Dąbrowa Chełmińska.

Godziny urzędowania

Poniedziałek, Środa, Czwartek, 7.30 - 15.30

Wtorek, 7.30 - 17.00

Piątek 7.30 - 14.00

Zegar

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Maj 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny